Op woensdag 18 september organiseert de gemeente Zoeterwoude een speciale bijeenkomst om alle vrijwilligers te bedanken voor hun inzet. Vrijwilligers vormen het hart van onze gemeenschap, en daarom nodigen wij u graag uit voor deze avond.

Bent u vrijwilliger bij een vereniging, organisatie of helpt u een buurtbewoner?

Dan zien we u graag op deze bedankavond! Tijdens de bijeenkomst zal wethouder Moniek van Sandick de vrijwilligers toespreken en bedanken. Dit doen we uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje. Daarnaast horen we graag uw ideeën en suggesties over hoe wij als gemeente onze vrijwilligers nog beter kunnen ondersteunen. Uw feedback nemen we mee bij het opstellen van ons nieuwe vrijwilligersbeleid, met als doel om het vrijwilligerswerk te kunnen blijven ondersteunen.

Aanmelden kan tot vrijdag 13 september a.s.

Dat kan door een e-mail te sturen naar Iris Boerhout, via i.van.veen@zoeterwoude.nl.

Details bedankavond

• Datum: 18 september 2024