Gelijktijdig met de Nationale Klimaatweek, organiseert de gemeente Zoeterwoude van woensdag 27 oktober tot en met vrijdag 5 november de GOED-week. Met lokale en regionale acties en activiteiten, maken we duurzaam wonen en werken leuker en makkelijker. Laat u tijdens deze week infomeren, maar vooral inspireren, op één van de duurzame informatiemarkten.

Duurzame informatiemarkt Zoeterwoude Dorp

DatumWoensdag 27 oktober
Tijdstip19.30 – 21.30 uur
LocatieSwetterhage

Duurzame informatiemarkt Zoeterwoude Rijndijk

DatumDonderdag 4 november
Tijdstip19.30 – 21.30 uur
LocatieDe Goede Herder Kerk

Ligt de GOED-krant al op de deurmat?

De GOED-krant is vorige week door heel Zoeterwoude bezorgd. In de krant leest u hoe we gezamenlijk de uitdaging van de energietransitie aangaan. Om ook in de toekomst betrouwbare, veilige én duurzame energie beschikbaar te hebben. U vindt in de krant een teGOEDbon waarmee u een gratis zakje bloembollen kunt ophalen bij de duurzame informatiemarkten. Help in het vroege voorjaar de eerste bijen en insecten aan voedsel door bloembollen te planten en fleur tegelijk uw tuin of balkon op. Hebt u de GOED-krant niet ontvangen? Stuur een e-mail naar info@zoeterwoudegaatgoed.nl en ontvang de krant in uw brievenbus.

We heten u van harte welkom op de duurzame informatiemarkten deze week en volgende week. Tot ziens!